ყველა ბლოგერს

თაკნატუნას ბლოგი

თაკნატუნას ბლოგი

კრეატივი

კრეატივი

სიგარეტის ბოლში გახვეული აზრები

სიგარეტის ბოლში გახვეული აზრები

წყარო

წყარო

Phantom

Phantom

პოსტ-ინდუსტრიული ბლოგი

პოსტ-ინდუსტრიული ბლოგი

ბურუსი-BURUSI

ბურუსი-BURUSI

ZURRIUSS

ZURRIUSS

უჭუკლესი ჭუკლი-Sunwaited's Blog

უჭუკლესი ჭუკლი-Sunwaited's Blog

NEWS LINE

NEWS LINE

ჩემი მწვანე ოთახი

ჩემი მწვანე ოთახი

ხატიას ჩანაწერები

ხატიას ჩანაწერები

EVE Online-ბლოგი ქართულად

EVE Online-ბლოგი ქართულად

ფსიქეს ქუჩა

ფსიქეს ქუჩა

Something Stupid

Something Stupid

SIYVARULOVNA'S BLOG

SIYVARULOVNA'S BLOG

P.S. რათქმაუნდა აქ ყველა ბლოგი არაა, რაც My Dashboard-ზე ჩანდა მხოლოდ ისინია. თუ გინდათ თქვენი ბლოგის დაწვა არ მოგერიდოთ😀

25 responses to this post.

  1. გული დამეწვა =))

    Reply

  2. ჰეჰე :)))

    რამე ფლეშ-ანიმაციაც რო გააკეთო, ვაბშე მაგრად დაიწვებიან – ხმით და ალის მოძრაობით🙂

    Reply

    • xo daaxloebit magis msgavsi programit gavakete. xmac aqvs da alis mozraobac, magram aq xmians ver dadeb me mgoni😦 animaciis gaketebaze ki viwvaleb mere🙂

      Reply

  3. Posted by ucnobinacnobi on February 25, 2010 at 11:51

    saucaria, rogor gakete?

    Reply

  4. ფოტოშოფს ამ დონეზე მაინც თუ მასწავლი, პატივისცემა ჩემზედ იყოს🙂

    Reply

  5. დაიწვა და ჩაიფერფლა😀

    დანკე შონ, უხდება… და შენი?

    სადაა შენი აწითლებული ბლოღი?😀

    Reply

    • me-2 chemi😀

      Reply

      • მეა კულპა, როგორ არ დავაკვირდი შენი ბლოგის სათაურს, აქამდე nightrider100 მეგონაა რომ ერქვა, აი ჯანდაბა, დანაშაულებრივად დაუკვირვებელი ვარ😦

  6. eg araferi, vis ar mogvsvlia😀

    Reply

  7. eee ra magariaaaaaa :D:D:D:D madlobaaa chems blogs egre mouxdeba :D:D:D wyaros blogs instruqcia ausrule?! wakitxvis mere dawvi xo? :D:D:D

    Reply

  8. […] ვახომ გადაგვიწვა ბლოგები )))) მე მომეწონა ) ჩემი ბლოგი მეტის ღირსი არ არის :D:D დანარჩენი ცეცხლ წაკიდებული ბლოგები შეგიძლიათ იხილოთ ამ ლინკზე […]

    Reply

  9. ეეეე…… ყველაზე კარგი ბლოგები რატომ დაწვი😦

    Reply

  10. free fire screensaver🙂 ყველაზე მაგარი სქრინსეივერი🙂

    Reply

  11. Posted by khatiaa on February 27, 2010 at 12:00

    ჩემი ბლოგიც იწვის🙂

    Reply

  12. ხელბლოგწერები არ იწვიან!

    Reply

  13. Posted by giobar on March 1, 2010 at 02:10

    ჩემი ჯერ არ დამწვარა ;დ

    Reply

  14. მე არ დამწვათ ! : (

    Reply

  15. Posted by GBRRR on March 14, 2010 at 22:26

    არც მე :დ

    Reply

  16. არა ნიშნავს კი–ს ასე რომ დაწვით ეს ორი :ევილ:

    Reply

  17. ჰუჰ, მაგარია, და ეს მხოლოდ ახლა ვიხილე

    Reply

Leave a Reply

