დედა რა იყო ეს, ჰა?

ერთმა ფილადელფიელმა მოქალაქემ თავი მოიკლა და შემდეგი შინაარსის წერილი დატოვა:
-მე შევირთე ქვრივი ქალი, რომელსაც მოზრდილი ქალიშვილი ჰყავდა. მამაჩემმა შეიყვარა იგი და ცოლად შეირთო. ასე რომ მამაჩემი ჩემი სიძე გახდა, ხოლო გერი გახდა დედაჩემი, რადგან ის მამაჩემის მეუღლე იყო.
ჩემს ცოლს შეეძინა ვაჟი, რომელიც მამაჩემს ცოლისძმად ეკუთნოდა, მე კი ბიძად, როგორც ჩემი დედის ძმა.
მამაჩემის ცოლსაც შეეძინა ვაჟი. იგი, რათქმაუნდა, ჩემი ძმაც იყო და შვილიშვილიც, როგორც ჩემი ქალიშვილის ვაჟი.
მაშასადამე, ჩემი ცოლი გახდა ჩემი ბებია, როგორც დედაჩემის ანუ ჩემი გერის დედა, მე კი ერთსადაიმავე დროს ჩემი ცოლისათვის ქმარიც ვარ და შვილიშვილიც, და რადგან, რომელიმე ადამიანის ბებიის ქმარი ამავე დროს ამ ადამიანის ბაბუაც არის, გამოდის, რომ მე საკუთარი თავის ბაბუაც ვყოფილვარ.

5 responses to this post.

  1. მარკ ტვენი.🙂

    Reply

  2. ღმერთო შენ გვიშველე

    Reply

  3. აუ რააა მარტთლა ეს ვაიმე ;D ;D ;D საშინელებაა მართლა წარმოიდგინეთ რა ცოდო იყო ის კაცი ამ სიტუაციაში

    Reply

  4. Posted by nuki on June 25, 2010 at 14:38

    მე გავიგე და საიტერესოცააა,,,,,,,,,

    Reply

  5. sirobaaa magariiii

    Reply

Leave a Reply

